Menu
Ostrowiec Świętokrzyski, 03.07.2024 r.
Polityka Jakości
w Wielospecjalistycznym Szpitalu w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Nasza polityka jakości jest kontynuacją misji. Dobrem naszych pacjentów jako wartości nadrzędnej jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie i zapewnienie bezpieczeństwa podczas hospitalizacji; optymalnie wykorzystując środki finansowe jakimi dysponujemy.
Polityka SZJ została rozpropagowana wśród pracowników szpitala. Pracownicy znają i rozumieją jej cele, realizują je w bieżącej pracy poprzez rzetelną i kompetentną obsługę klientów/pacjentów.
Personel Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim ma określone zakresy obowiązków oraz odpowiednie uprawnienia, aby należycie wywiązywać się z powierzonych zadań. Zakres obowiązków i uprawnień otrzymuje każdy pracownik podejmujący pracę w szpitalu, kopie przechowywane są w Kadrach.
Odpowiedzialności, uprawnienia, i wzajemne relacje personelu zarządzającego, wykonującego i weryfikującego czynności mające wpływ na jakość, środowisko, BHP, oraz bezpieczeństwo informacji określono i udokumentowano, między innymi w umowach o pracę oraz w umowach cywilnoprawnych.
Pracownicy posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych
Czynności związane z naborem nowych pracowników są zdefiniowane, nadzorowane i przestrzegane przez kierownictwo.
Wielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu Świętokrzyskim, zatrudnia personel, który ma określone zadania, uprawnienia, obowiązki i odpowiedzialność. Personel posiada odpowiednie kompetencje, umiejętności i doświadczenie wynikające ze stosownego wykształcenia, przeszkolenia.
Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia pracownika na stanowisku pracy są odpowiednie do zajmowanego stanowiska kwalifikacje.
Dla osiągnięcia wysokiego poziomu SZJ świadczonych usług zdrowotnych Szpital wykorzystuje umiejętności i doświadczenie wszystkich pracowników, inwestuje w zasoby ludzkie poprzez różne formy szkoleń.
Kompetencje i wymagane umiejętności personelu wykonującego niezbędne działania mające wpływ na jakość świadczenia usług zdrowotnych